Voxel Tycoon – Basic Signaling Guide

This provides simple examples of blocking and past signals and some advice on how to use them.

Introduction

This guide only covers basic cues and previous cues in this game as published in EA’s first update. The rear introduction of route signals will enable everyone to avoid the problems shown in this guide in a much easier way.

Mientras este no sea el caso, espero que estos ejemplos lo ayuden a comprender mejor la lógica detrás de estas signals. If you don’t want to read it all, just follow these two simple rules and most of your signaling problems will disappear:

  • Use siempre las señales previas ante de los cruces.
  • Use siempre las señales normales en las salidas después de cualquier cruce.

(¡En algunos casos, estas reglas no funcionarán y esta guía showrá un emplo!)

station entrances

Entonces, esta es una estación muy básica con solo señales de bloqueo normales y un tren que ingresa. No problems so far.

There are 2 trains at the station and the first signal is green. Therefore, the block (indicated by the red rectangle) in front of the station is vacant. The green arrow in front of the signal also tells you that.

Sin embargo, if a third train arrives, it will enter the free block and simply stop at one of the signals in front of the station:

To solve this, the previous signals are necessary. In this game they work like the normal signals with one addition: they will look at the following normal signals and only have a green light if at least one of the following signals is green (remember that only the signals in front of the station count and both arrows son rojas, por lo que la signa previa no “mira a la vuelta de la esquina” a la signa a la salida del bloque frente a la estación). Even before the train arrives, the arrow under the signal is red, so that the train does not enter the block in front of the station. El bloque queda libre para que los trenes de la estación lo abandonen. Here’s a look:

This simple station of 2 platforms with a single signal will block the entrances to the station.

crosses

Así que vi a algunas personas usar este tipo cruce y preguntarse por qué el tren en la vía superior no puede passar. No hay ningun tren en su camino, así que ¿por qué se detiene? Mire las flechas (¡si selecciona una señal obtenrá esta vista!). The train waiting in front of the station still occupies the block (indicated by the red rectangle). Una señal normal verifica todo el bloque, por lo que even si el train dentro del bloque está en la otra vía, el bloque todava está occupado.

Then, to avoid this, we have to make sure that no train can enter the block until it is 100% safe to run, so leave room for all the other trains. First the easy fix with previous signals in front of the block and a repositioning of a signal to ensure no trains stop inside the block. Como puede ver, la flecha en la signal de la vía superior ahora es verde. (nota aquí: una señal previa es amarilla. Esto se debe a que al menos una señal que está “mirando” es verde y al menos una es roja. So depending on where you want to go, the train will pass). The train in the yellow signal wants to go to the occupied station because it is waiting and does not enter the block. Traffic jam avoided.

También hay otra solución sin señales mobiles. Do you remember the rules of introduction? Aquí no lo van a solution, porque el train que occupa la manzana seguiría ahí si no movemos la señal. Som que esta es la solution con pre-señales. Aquí se encadenan several previous signals en la pista inferior. Eso significa que siguen “buscando” la the following signal normally. If the station is occupied, the next train will stop in front of the block!

Algunos de ustedes pueden encontrar esto molesto porque only 1 train puede pasar el bloque a la vez. ¿Cómo obtener más performance? We need more blocks. Esto funciona tanto para las entradas de la estación como para los cruces. For more blocks, we need more space to split the tracks with more signals as shown below. En este ejemplo, un train puede salir de la vía superior while que otro train puede entrar en la vía inferior de la estación. It’s not pretty, but it’s effective.

Experiment with this and find more solutions and even better configurations for your crossings and station entrances!

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